Tasjes

Een hele poos geleden maakte ik een aantal sjaals. Voor mijn moeder en voor een vriendin met haar dochter. Een laatste maakte ik voor een vriendin in het buitenland. Leuk voor haar verjaardag. In februari. Dat plan werd nooit meer volledig uitgevoerd, de tasjes kwamen niet af. Het pakje werd dus niet opgestuurd. Dat laatste heb ik overigens met wel meer vrienden in het buitenland, ahum.

Vorige week maakte ik het eindelijk af, want de vriendin kwam hier eten. Ik maakte me een half avondje kwaad, want de lapjes lagen al geknipt en verstevigd klaar. Een kleine anderhalf uur had ik nodig. Belachelijk dat ik die niet eerder vond… Maar goed, de tasjes naar het patroon van Noodlehead werden erg leuk. Ik gebruikte een stukje van mijn favoriete stofje. In de kleinste zit de sjaal opgevouwen!

TASJES

2 thoughts on “Tasjes

  1. Lisa

    Hallo, daar ben je weer! Wat heb je leuke tasjes gemaakt! Zo wil iedereen een sjaaltje krijgen!! Groetjes, Lisa
    P.S. Wat worden de kindjes groot!!!

    Reply
  2. JoChapeau

    Ik weet zeker dat, ook al kreeg die vriendin dat tasje met inhoud ietsjes later, ze dat helemaal niet erg vond eenmaal ze de inhoud ontdekte en bovendien nog zo’n leuk tasje erbovenop kreeg !

    Reply

Leave a Reply

