Gelukkig is het nog geen lente

Ja, ik weet het: iedereen is aan de lente toe. Ook wij. Kasper zou wel eens iets langer dan 30 seconden zonder snot op zijn bovenlip willen zitten. Lene wil meer naar BUITEN!! En wij willen dat allebei ook. Maar toch. Als ik dan toch één klein voordeel aan die verlengde winter mag noemen? De muts. De muts die ik op de pennen zette op 19 december, om rond de kerst even af te maken. Dacht ik. Een lapje van 17 * 37 centimeter, notabene… Om je dood te schamen. Enfin: dit werd het.

DSCN4136Het was zelfs te koud om buiten te poseren! Echt, die muts gaat nog van pas komen deze week.

DSCN4140

 

En zo vertrokken ze vanochtend samen. Twee elfjes. Met snot.

samen

 

6 thoughts on “Gelukkig is het nog geen lente

  1. Anne

    Onvoorstelbaar lief (die kindjes dus)! In alle eerlijkheid heb ik altijd een beetje m’n twijfel bij puntmutsjes, maar Lene draagt de hare als een waar model. Hij past en kleurt prachtig.

    Reply
  2. Lisa

    Daar ben je weer! Een erg leuke muts en hij staat Lene ook erg lief!
    Voor jou een pluimpje dat hij nu af is!

    Reply
  3. Monique

    Ahw, wat een schatjes! En idd, wat dat betreft is het uitblijven van de lente nog niet zo erg. Zo zette ik dit weekend nog een mega-dikke sjaal op de pennen.

    Reply

Leave a Reply

