Daily Archives: 18/03/2013

euh… hallo?

Hallo? Iemand hier?? Oh, zó lang als ik hier niet om de hoek kwam piepen… Ik durfde bijkans niet meer op mijn eigen blog te kijken, uit schuldgevoel! En inderdaad: de naaimachine staat stof te vangen en de stoffen… niet. Ergens in januari, vlak na het vorige bericht deed ik namelijk iets geweldigs: ik ruimde de hele stoffenkast op. En ik mijmerde, over alle projecten die ik dan meteen daarna ging doen. Maar toen. Toen werd ik voorgedragen voor een nieuwe baan. En kreeg ik een andere nieuwe baan. Maar ook die eerste baan, dat is namelijk meer een bijbaan. En nu is het opeens nogal… euh… druk!! Maar zo leuk!!

Het enige nadeel is dat ik niet echt aan naaien toekom. Helemaal niet omdat het ene kind het andere aflost, met ziek zijn. Dus de vrije uurtjes worden anders opgeslokt dan met leuk fröbelen. Gelukkig maakte ik vlak voor de storm nog een hele reeks sjaals. En twee daarvan gaf ik cadeau aan een lieve vriendin met veel meer fotografisch talent dan ik zelf heb. Kan ik jullie toch nog iets tonen: twee cirkelsjaals, één voor moeder, en één voor de dochter.

IMG_2242