Voor Linde

Er werd een lief klein meisje geboren met een mooie naam: Linde. Ik kocht voor haar een geel-met-witte-stippen rompertje en dat deed me besluiten een pakje te maken met mijn favoriete stof. Ik volgde haar aanwijzingen voor een grote ‘wide-open zippered pouch’ en flockte nog eens, met diep donkerblauw. Linde

In het zakje stak ik naast een mutsje en het rompertje ook nog een knuffelkonijntje. Ik had hier een konijntje gezien, maar kon er geen werkende link naar een patroontje bij vinden. Dus heb ik het zelf getekend. De pootjes moeten volgende keer wat breder, want die waren eigenlijk te iel om goed te kunnen keren. het konijntje is gemaakt van een t-shirt dat niet goed paste, een overtollige badjas en wat lintjes. Lieve Linde bleek alleen maar met een doekje over haar ogen te willen slapen, dus het konijn was een schot in de roos🙂

Konijntje

8 thoughts on “Voor Linde

    1. Lisa

      Wat creatief nog op de laatste dagen van het jaar!! Heel leuk gedaan!
      Hierbij gelijk een heeeeel erg fijn 2013 toegewenst!!
      En hopelijk tot gauw……

      Reply

Leave a Reply

