Sjaal (2)

Het stond ook in het voorjaar al op het verlanglijstje: een bezoekje aan het stoffenspektakel. Maar toen kwam het er niet van, wegens dikke buik en daarna dikke baby. Gelukkig lukte het dit najaarsseizoen wel. En hoewel ik nog steeds spijt heb dat ik me niet te buiten ben gegaan aan een prachtige alpaca-vilt in een diepe tint oranje (met bijbehorend prijskaartje) heb ik toch een paar mooie stoffen op de kop getikt. Op weg naar huis griste ik nog snel een coupon mee voor een paar euro en daarvan maakte ik weer eens iets voor mezelf.

De stof is een soort voile van het stevige soort en valt heel soepel. Het model is een cirkelsjaal, in het Engels zo mooi een infinity scarf. De mosterd haalde ik hier en hier.

5 thoughts on “Sjaal (2)

  1. Monique

    Wow, mooi stofje! Ik neem me ook al tijden voor eens langs het Stoffenspektakel te gaan, maar het komt er steeds maar niet van. Zo te zien moet ik toch echt beter mijn best gaan doen om er eens naar toe te gaan!

    Reply

Leave a Reply

