Een nieuw tijdperk

Volgende maandag begin ik met een nieuw project. De zeer gewenste nieuwe baan. Maanden keek ik er naar uit. Deze week is dus ‘de laatste’. De laatste week thuis, de laatste week voor mijn grote avontuur. Maar dat nieuwe tijdperk brak toch vandaag al aan, want vandaag was De Eerste Keer.
De eerste keer dat mijn kleine man naar de opvang ging. Hij deed dat geweldig. En ik had niet anders verwacht. Maar dat met die Eerste Keer ook het tijdperk van de drukke ochtenden en avonden een nieuwe lading krijgt – nóg een slagje drukker – daar keek ik niet naar uit. En dat ook nog in de herfst, met die dagen die vreselijke donkere ochtenden. Ik háát opstaan in het donker: mensen zijn daar niet voor gemaakt!

Deze week oefenen we, is het generale repetitie. Vanochtend zijn we alvast geslaagd.
En zo kwamen we thuis:

20120924-202315.jpg

Voor Kasper maakte ik ook een schriftje. Flockfolie leent zich niet alleen voor het plakken op stof, op boekjes met een ruwe kaft (linnen, karton) plakt het ook goed.

20120924-202455.jpg

Klaar om de nieuwe avonturen in vast te leggen!

12 thoughts on “Een nieuw tijdperk

  1. JoChapeau

    Alvast heel veel succes in de nieuwe job ! En wat een aangename verrassing, een nieuwe titel aan de blog, een nieuwe look … jullie zijn er helemaal klaar voor, voor dat nieuwe tijdperk !

    Reply
  2. @nneke

    Niet alleen een nieuw tijdperk, een nieuw leven zelfs. Goed hè van die kleinste kanjer, draaide natuurlijk alle juffen om zijn vinger….. @

    Reply
  3. Joyce

    Succes emee, je ben vast me baan een leukere moeder. En vader kan ook de handen uit de mouwen steken! Joyce

    Reply
  4. Lisa

    Welkom terug!!! Ik heb je al gemist! Wat een veranderingen in je leven, nieuwe baan, kindjes naar de opvang, drukke ochtenden… veel succes ermee!!!!

    Reply
  5. lies

    veel succes met je nieuwe job! Veel drukte voor de boeg maar hopelijk ook veel leuke momenten en fantastische nieuwe collega’s en niet alleen voor Kasper maar ook voor jou geweldige avonturen!

    Reply
  6. Monique

    Ik deel je mening over de ochtenden, blegh! Leuker wordt het niet, en makkelijker kunnen we het ook niet maken.😉 Heel veel succes met al die nieuwigheden. Het zal zeker even wennen zijn!

    Reply
  7. Anne

    Die foto!! Té leuk die kiddo’s! Geniet nog even van de (relatieve) rust. Straks mag je genieten van een leven naast het moeder zijn. x

    Reply
  8. Heleen

    Easy does it! Wat goed zo’n generale repetitie, zie je meteen waar de knelpunten liggen. Maar met kinderen weet je nooit…Jullie krijgen de organisatie vast wel voor elkaar. Succes met de baan,hè!

    Reply

Leave a Reply

