Voor Riete

Een kleine vriendin werd 7 en kreeg een doe-boek en een veelkleuren-pen. Ik had een mooi plan voor de verpakking, maar het is wel duidelijk dat ik niet de verpakkingskoningin ben want het plan geraakte niet op tijd af. Niet getreurd, ik maakte de geplande tas alsnog, mét pennevakje erin.

De tas is nu nagestuurd, want de kleine vriendin woont “helemaal ver, over de grens, hè?!”. Zo is dat. Jammer toch…

Gelukkig krijgen kinderen ook graag eens post. Veel plezier er mee, lieve Riete!

4 thoughts on “Voor Riete

  1. @nneke

    Geweldig mooi gemaakt en echt ook lieve kleuren en stoffen. Die laat ze voorlopig niet meer los. Sterker nog, ik denk dat ze er mee naar bed gaat. @

    Reply
  2. Anne

    Oh die is echt heel prachtig! Daar gaat de jongedame zeker blij mee zijn. En verlate cadeautjes zijn vaak de beste cadeautjes, weet ik uit ervaring.🙂

    Reply
  3. Lisa

    Heeel mooi gemaakt, en inderdaad, post krijgen is ontzettend interessant! Ze is vast erg blij mee..

    Reply

Leave a Reply

