In opdracht

Voor de schoondochter van onze buurvrouw maakte ik een ringsling. Ze woont 4 hoog, zonder lift en dan is de kinderwagen voor een kort uitje een heel gedoe. Het verzoek was een paarse / lila sling, effen of met een ruitje. Dat is gelukt.

Ik maakte op de ‘staart’ van de ringsling een vak met een klep, om een luier en wat doekjes in te stoppen, of die noodzakelijke knuffel, speen, etc… Deze ringsling voerde ik niet: het is één laag soepele stof, ideaal voor de zomer. En ik maakte een zakje met het initiaal van de kleine die er in vervoerd zal worden, om de doek in op te bergen.

Ik vond het zelf erg geslaagd en belangrijker: mijn eerste opdrachtgeefster was er heel blij mee!

3 thoughts on “In opdracht

  1. Anne

    Je eerste opdracht! Dit moet wel de start zijn van iets moois! Al naaiende verover je de wereld (en hoewel ik dat zelf wat raar vind klinken, is het niet dubbelzinnig bedoeld. Maar ik kon echt even geen ander woord verzinnen voor naaien)

    Reply

Leave a Reply

