Rokje nummer 2

Dat boek heet niet voor niets Allemaal Rokjes: er moeten meer rokjes komen! En om het zomerweer af te dwingen, maakte ik nog een zomerse variant. Zonder voering, met beleg en met een blinde rits. Ik overwon dus voor het eerst mijn (nergens op gebaseerde) ‘blinde-ritsen-angst’. Dat lukte, hoewel er ergens een beetje een bubbel is ontstaan door niet helemaal recht stikken – denk ik.

Het is hier een beetje stil, niet? Het zijn hectische tijden. Bovendien twijfelde ik over een give-away, waar nog geen besluit over genomen is. Iemand verzoeknummers?

3 thoughts on “Rokje nummer 2

  1. Marloes

    Met of zonder bubbeltje heel erg leuk en na een wasbeurtje bubbeltjes weg hoor,en voor je give away misschien een klein haak projectje ,je kan het goed en je haakt graag!fijn dat je eerdaags mijn patroontje vertaalt ,alles goed verder met de kids Gr. Marloeskreatief

    Reply
  2. Monique

    Wat een schoon rokske! En met wat oefening is de volgende blinde rits vast bubbelloos. (Er zijn ook heel wat duidelijke tuto’s te vinden bij de Belgische blogsters, maar met de tips in het boek kom je er ook wel denk ik.)

    Reply

Leave a Reply

