Verrassing

Wauw, wat een verrassing kreeg ik gisteren! Lisa van het blog Creaties van Lisa deed me het Liebster Blog-award toekomen. Lisa is een creatieve duizendpoot die prachtige dingen maakt en zij kreeg de award dus helemaal terecht. Ga er zeker eens kijken om te zien wat voor moois zij allemaal maakt. Ik voel me vereerd dat ze mij, samen met nog twee andere alleskunners, uitkoos om in de bloemen gezet te worden. Anneke en Monique, ook gefeliciteerd hoor!

En dat net nu ik me bedacht dat ik dus tóch nóg meer berichten had moeten voorbereiden om tijdens de kraamtijd dit blog nog een beetje levendig te houden, want zoals ik schreef wordt de mogelijkheid om mooie spullen te maken hier nogal beperkt door de ritmes van de twee doerakken. Waarvan er één nou nét de fase van ‘veel krampjes’ in bleek te gaan……

De ‘Liebster Blog’ moet door bloggers doorgegeven worden aan andere bloggers en ik heb gekozen om het maar aan één ander blog door te geven. Het blog mag (nog) niet te populair zijn – en dat is nog best moeilijk. Zoveel blogs volg ik nou ook weer niet… Maar ik heb gekozen voor één blog met heel veel mooie spullen en tóch minder dan 200 volgers (dat is de regel), namelijk het blog van Jo Chapeau: Jo maakt hele mooie hoedjes, ik heb er ooit één gekocht waar ik héél blij mee ben! Echt eens gaan spieken om te genieten van al dat moois.

En verder hoop ik snel weer wat te kunnen posten van mijn creaties, tussen de bedrijven door werk ik (een beetje…) aan:

  • het uit de knoop halen van de wol die Lene in haar grijpgrage vingertjes had gekregen, zodat ik eindelijk die omslagsjaal af kan maken en hier kan laten zien;
  • een lentejasje voor Lene;
  • een tutorial en patroon voor een wikkeldeken voor baby’s, want die van mij wordt hier heel veel gebruikt;
  • een heuse ‘give-away’, in combinatie met dat patroon voor die wikkeldeken;
  • een cadeautje voor mezelf, voor de Man in Huis en voor een vriendin.

2 thoughts on “Verrassing

  1. JoChapeau

    Wat een fijne verrassing ! Echt een hele dikke merci ! Ik ben anders ook wel altijd heel erg verrast door zoveel mooie dingen, volledig van jouw hand ! “Strakjes” maak ik zeker je ringsling (met jouw tutorial) voor mijn schoonzusje die al een mooi rond buikje heeft ondertussen !
    Weet je, als ik eens een tip mag geven (jij doet dat ook soms he😉 ), dan ben ik wel heel erg benieuwd naar dat wikkeldeken (met tutorial) …🙂

    Reply

Leave a Reply

