Op de valreep

Echt op de valreep, want dit maakte ik af een paar uur voordat Kasper werd geboren. Tasjes voor de grote zussen: Lene en Emma. Emma is de grote zus van Loes. Loes werd 4 dagen voor Kasper geboren en allebei werden ze verwacht op 19 april. Voor haar maakte ik de roze ringsling. Omdat grote zus worden niet niks is maakte ik tasjes voor Lene en Emma.
De klep van het tasje van Lene is een deel van een oud hemd van haar vader. Ik heb nog wel wat meer van zijn hemden op het oog….😉

20120423-195808.jpg

Een soortgelijk tasje was al een groot succes bij de IJslandse grote zus en altijd als we daar waren ging Lene nou juist met dát tasje spelen. Ik voelde me echt een beetje schuldig dat zij er geen had. Nu dus wel en Lene vind het inderdaad énig. Ze steekt ook heel parmantig haar armpje uit als je het aan wilt geven, zo van: schuif het er maar aan!

2 thoughts on “Op de valreep

  1. Pingback: Voor kleine meisjes | Made by Jo

Leave a Reply

