Klaar?

Langzaamaan durf ik het te zeggen: we zijn wel klaar voor die nieuwe baby. De kleertjes liggen gewassen en gesorteerd in de kast, kasten zijn verplaatst en de wieg is opgemaakt. Het kindje kan komen en dan kan het ergens slapen (op mama’s borst waarschijnlijk…) en krijgt het schone kleertjes aan.

Oh, er is nog genoeg te doen hoor, ik heb lijstjes waar je niet goed van wordt zo lang. Maar als de stress toeslaat (“ik red het nooit!”) dan kijk ik even in dat wiegje. Lekker gevoel, zo’n gespreid bedje.

8 thoughts on “Klaar?

  1. Monique

    Ik vind de kleurtjes in de wieg erg leuk bij elkaar! En wat een mooie buik heb je! Sterkte met de laatste (en misschien nog wel meer met de eerste) loodjes!

    Reply
  2. Lisa

    Wat een leuke kamer! En op de achtergrond zie ik ook nog erg mooie gordijnen!!
    Sterkte met de laatste weken!!

    Reply
  3. marloes

    dat is dan maar gedaan he en nu even rust voorde grote klus ,wy wachten af gr marloes

    Reply
  4. @nneke

    Wat zit er ook een leukerd op het bankje te wachten….. ? Nog even volhouden. X @

    Reply
  5. Lieza

    Ziet erg gezellig uit Marjolein! Succes met de laatste dingen en geniet nog even van je buik!

    Groetjes Lieza

    Reply
  6. JoChapeau

    Ooh ! Ik duim voor je voor een goedlopende bevalling straks … en wat zie ik hier nu.? Ik ben een babydekentje aan het haken voor mijn zwangere schoonzusje (ssstt) en nu zie ik hier dat golvende patroontje, ja, nu weet ik weer waarom ik dat golvende patroon zo mooi vond voor een babydekentje ! Nu vergeet ik het echt niet meer dat ik dat bij jou zag hoor !

    Reply

Leave a Reply

