Sjaal

Een sjaal, vraagt u zich af, net nu het lente wordt?! Juist. Een sjaal. Een lentesjaal voor de Man In Huis. Die regelmatig pakken draagt en nu het beter weer wordt nog wel eens zonder jas (want onhandig over een jasje) op de fiets wil stappen. Maar dan is het nog best fris, ‘s ochtends. Een hele tijd geleden zag ik dat er een hele mooie stoffenlijn op de markt kwam met stoffen die heel geschikt waren voor mannenprojecten.  Die zijn inmiddels ook in Nederland leverbaar en dus maakte ik een sjaal voor De Man die goed bij zijn pakken zou passen.

Afbeelding

Ik voerde de sjaal met hele mooie grijs-blauwe fleece die ik kocht bij de plaatselijke stoffenwinkel met partijenverkoop en die van een kwaliteit is die ik verder nergens anders vond. Het is lekkere dikke fleece – maar dat is tegelijkertijd ook het nadeel. Samen met de gele paspel werd het geheel een beetje stijver dan ik had bedacht.

Afbeelding

Gelukkig staat de sjaal toch mooi. Ik vind de stof echt superhip, en de gele paspel maakt het net een beetje minder serieus. Knappe man heb ik hoor… (maar daar ziet u dan weer weinig van op deze foto, hahaha)

5 thoughts on “Sjaal

  1. @nneke

    Hardstikke mooi meid. Ik denk dat ik nog een man weet die dat zeer zou waarderen…… @

    Reply
  2. Jo Post author

    Stof is uit de nieuwe lijn van David Butler: Parsons Grey. Verkopen ze nu online bij Noeks.nl. Niet zoveel verschillende prints helaas, maar wel de moeite!

    Reply

Leave a Reply

