Fred

Meet Fred the Fox.

Fred is een vilten vos die ik maakte tijdens een workshop ‘droogvilten’, georganiseerd door mijn nichtje. Een uitje met mijn tantes, mijn zus en moeder en het betreffende nichtje uiteraard. Droogvilten: het is in een bolletje wol prikken met een naald tot er iets toonbaars uit voortkomt. Het was hilarisch om eens te doen, maar ik denk niet dat jullie hier nog veel vilten beestjes hoeven te verwachten. Wij hebben niet echt (ruimte voor) een tentoonstellingstafeltje hier thuis, dus wat doe je met die gevilte beestjes, poppen, figuren…?! Enfin, om in het babythema van zondag te blijven, maakte ik een vosje. Oh en een paaskuiken, als eerste makkelijke project om eens te oefenen.

Fred komt ergens bij / boven / naast de wieg. Kuiken… moet nog een functie krijgen.

3 thoughts on “Fred

  1. @nneke

    Gelukkig heb je mijn Fred hier niet getoond, dat is eigenlijk mee een kruising geworden tussen een eekhoorn en een rat……. Niet echt mijn ding dus dat droogvilten. Wel was mijn kuiken leuker dan de jouwe. kan die nog even getoond worden ? @

    Reply

Leave a Reply

