Lekker warm

Een hele tijd geleden kocht ik voor het eerst ‘sjieke stoffen‘, waaronder de inmiddels in blogland beroemde vosjesstof. En ik vertelde dat ik voor de vosjes een plan had, maar wilde op het blog toen nog niet verklappen dat ik weer zwanger was. De vosjes waren bedoeld voor de nieuwe baby. Nu maakte ik er twee kruikenzakken van, waarvoor ik onlangs die tutorial maakte.

Ik vond het wel spannend om te beginnen met knippen, zo een mooie stof…. Eigenlijk is die bedoeld om in de kast te hebben en er af en toe uit te halen, om overheen te aaien, te bewonderen en weer terug te leggen. Maar in deze vorm zijn ze toch ook heel schattig. De kruikenzakken zijn gevoerd met een witte Zeeman-handdoek en lekker isolerend zonder te dik te zijn. Ze passen qua kleur echt heel mooi bij het dekentje dat ik gebreid heb.

Dat wordt echt een mooi wiegje!!🙂

9 thoughts on “Lekker warm

  1. JoChapeau

    De kruikenzakken zijn mooi, maar dat dekentje … dat is zo mooi ! Het past niet alleen schitterend bij de kruikenzakken, het ziet er ook ooh zo zacht uit ! Echt prachtig voor zo’n klein baby’tje.

    Reply
  2. marloes

    laat je ook nog zien als je met je vilten vosje wat hebt gedaan ,ja was erg gezellig.dit ziet er ook mooi uit erg leuke stof marloes

    Reply
  3. Heleen

    Ik wist niet dat je het allemaal “in” je had! Mooigemaakt van prachtige stof en het dekentje ziet er ook heel comfortabel uit

    Reply
  4. Pingback: De tegel, Ted en een kussen | Jo's blog of trivial things

Leave a Reply

