35 Weeks

(english below)

Ik ben nu 35 weken zwanger. Maandag hadden we een liggingsecho en naar het schijnt wordt de nieuwe baby een dikkertje. Nou was Lene bij haar geboorte (3540 gram bij bijna 38 weken) ook al niet zo’n kleintje, dus verbaasd ben ik niet. Deze baby is wel wat … euhm… agressiever. Of sterker. Hij trapt me regelmatig zo dat het echt zeer doet! Inmiddels begin ik ook die beroemde nesteldrang te krijgen: alles moet in orde en wel gisteren! Dat is toch al gauw zo’n 2,5 maand later dan ik dat de vorige keer had, constateerde de Man in huis.😉

Lene vindt de buik wel makkelijk, om op te klimmen en om op te zitten als ik haar til. Wat overigens steeds zwaarder wordt. De beer die ik hieronder vastheb is gebreid door de moeder van de IJslandse buurvrouw, schattig hè?! Ze maakte ook een pop voor Lene. En de oorbellen werden me opgestuurd door Deense vrienden: ik ben een verwende dame.

English

I am now 35 weeks pregnant. Lene was two weeks early, but it could well be that this little one will stay put until 42 weeks, who knows… It is quite an aggressor in any case: he kicks me so hard sometimes! Or, let’s call it determined. It seems that it is a chubby baby already and I’m not surprised: Lene weighted 3540 grams at 38 weeks as well. By now, I’m in this phase of ‘nesting’: making everything in order for the baby. The Husband concluded that this was some 2,5 months later than I had it with the last pregnancy😉

Lene thinks the belly is a great place to sit, although she is becoming a little bit too heavy  to carry (she thinks differently about that). The bear I am holding was knitted for me by the mother of my neighbour. Cute, no? Too bad the pattern is in Icelandic… The earrings I’m wearing were sent to me by Danish friends, they are so pretty! I’m a spoiled little big girl…

6 thoughts on “35 Weeks

  1. Anne

    Wat een (resp.) superschattige en supermooie foto’s! Tja, jongens hè? Je schijnt er je handen aan vol te hebben. Of in jouw geval je buik…😉 Nestel maar lekker een eind weg en rust lekker uit. Bel je gauw om bij te praten. X

    Reply
  2. jana

    Wat zie jij er goed uit zeg! Wauw! Als ze bij fragile nog modellen zoeken weet ik waar ze moeten zijn!

    Reply
  3. @nneke

    O wat geweldig leuke foto’s. De beer is snoezig. Die wat grotere kleine beer natuurlijk ook. @

    Reply
  4. Linda Bos

    Jeetje Marjolein, wat zie je er goed uit inderdaad. En oh, dikke trappende jongetjes: ik kan erover meepraten helaas. Sterkte voor je ribben! Geniet nog even extra van Lene deze laatste weken dat ze alleen is!

    Reply
  5. Pingback: Zo’n luxe! | Jo's blog of trivial things

Leave a Reply

