Welkom kleine IJsbeer

Twee weken terug werd er een kleine ijsbeerlandse geboren. Omdat vorige week de meest hectische week van de afgelopen maanden was kwam het er niet eerder van maar vandaag gingen we de cadeautjes afgeven. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om eens een paar dingen uit te proberen voor later voor de eigen baby🙂 Dus maakte ik zoals ik eerder liet zien slofjes en een kruikenzak. En ook nog een wikkeldeken zoals deze, die ik voor de gelegenheid voerde met molton want het is immers een winterkindje. [Edit: zie hier het patroon van de wikkeldeken]

De mini-slofjes waren veel te klein uitgevallen en heb ik maar meegegeven voor de pop van de trotse grote zus. Ik maakte er een mooie zak bij, met die geheimzinnige IJslandse naam erop en een ophanglusje er aan. De voering van de wikkeldeken is hardroze, die van de zak is rood met witte stipjes. Alls stofjes komen uit de voorraad!

5 thoughts on “Welkom kleine IJsbeer

  1. Lisa

    Zo keurig maak je het Marjolein, hele leuke cadeau !! Die kleine Yslandse zal er vast blij mee zijn….
    En wat de hectische tijden achter de rug betreft: van harte gefeliciteerd!!!.

    Reply
  2. Pingback: Wikkeldeken van vosjes | Jo's blog of trivial things

  3. Pingback: Patroon voor een baby wikkeldeken en tutorial | Jo's blog of trivial things

Leave a Reply

