Nog een warme broek

Lene is nu volledig uit de voeten, kruip-technisch gezien. Ze dweilt dus hele dagen over de vloer en wijst ons feilloos alle pluisjes aan die er liggen. Naaipluisjes, bijvoorbeeld. Ze stopt ze trouwens ook graag in haar mond, maar dat terzijde. Omdat wij een koude vloer hebben en ik vloeren sowieso nogal koud vind, vind ik het fijn als ze warme broeken draagt. Dus maakte ik een tweede gevoerde tricot broek.

Het is een boevenbroek geworden, één die lijkt op de Deense broek die we kochten toen ik zwanger was van Lene en die haar heel schattig stond. Als voering gebruikte ik weer van dat zachte nicky velours en de boordstof is van een oud t-shirt van mij dat veel te strak was, dezelfde als die van Liewe’s broek. Deze boevenbroek staat ook weer heel schattig – en hij is heel geschikt om veldrijden in te kijken!🙂

4 thoughts on “Nog een warme broek

  1. Anne

    Ohw… die staat echt heel schattig! Mooie foto ook, van de broek naast de spiegel. x

    Reply
  2. Pingback: Spijkerbroek | Jo's blog of trivial things

Leave a Reply

