Kruikenzak turorial

Een tijd geleden schreef ik over de kruikenzakken die ik voor mijn kleine neefje naaide en ik beloofde zo half-half een tutorial. Het is nu niet alsof iedereen daar echt voor in de rij stond, maar nu had ik er zelf behoefte aan. Ik wilde een kruikenzak maken voor mijn buurvrouw – die elk moment haar tweede dochtertje verwacht – maar ik moest heel diep nadenken voor ik me herinnerde hoe ik ze de vorige keer heb gemaakt. Uiteindelijk maar goed ook, want nu zit het veel logischer in elkaar. Dit is het eindresultaat.

Dat is toch een veel schattiger kruik in de wieg dan een gekochte kruikenzak, niet? En hij past bij de andere cadeautjes. Voor wie ook een kruikenzak wil naaien voor om een metalen babykruik heen: ik heb stap voor stap beschreven hoe ik hem heb gemaakt in deze Kruikenzak tutorial.

10 thoughts on “Kruikenzak turorial

  1. Monique

    Het is dat ik de kruikenzakkenfase enigzins ontgroeid ben, anders zou ik hem zo maken! Heldere tutorial! (Waar heb je dat enorm leuke stofje trouwens vandaan?)

    Reply
  2. @nneke

    Inderdaad een prima timing, ook voor mensen die geen baby-tijd meer hebben. Mooi hoor, @

    Reply
  3. Pingback: Welkom kleine IJsbeer | Jo's blog of trivial things

  4. Pingback: Lekker warm | Jo's blog of trivial things

  5. Jome

    Super duidelijke omschrijving, het is in 1 keer gelukt om twee mooie kruikenzakken te maken. Ik had de kruiken bij de hema gekocht, deze passen er net in. de strik om dicht te strikken moet dan niet te laag zitten.

    Reply

Leave a Reply

