Op de fiets

Er is nog een reden dat hier wat minder werd gepost. Een leuke foto maken van Lene is deze dagen (of beter: nog steeds) zo goed als onmogelijk. Ze zit niet stil. Er is weinig licht.  En ze heeft iets nieuws ontdekt: express niet lachen. Ze is een kei in negeren, in stoïcijns voor zich uitkijken als mensen willen dat ze gaat lachen. Een beetje gênant soms, als de bakkersvrouw echt alles uit de kast haalt om haar te doen lachen en Lene haar overduidelijk bewust zit te negeren – om triomfantelijk te gaan lachen als de bakkersvrouw zich omkeert…

Dus vandaar dit soort foto’s:

Maar het was wel een mijlpaal, zo bij opa op de fiets. En een voordeel was dat het buiten was (meer licht) en dat ze nergens heen kon.

 Leuk voor later, zullen we maar zeggen. En stiekem vind ik het wel een goede eigenschap: een beetje dodelijke blik zal haar later nog goed van pas komen!😉

5 thoughts on “Op de fiets

  1. Anne

    Leuk, bij opa op de fiets! En dat rode neusje maakt dat ze er toch nog koddig uitziet ondanks haar ‘ik ben nergens van onder de indruk’-blik.

    Reply
  2. anneke

    Ik herken die blik wel……. Die heeft ze niet van haar vader zal ik maar zeggen.
    Gelijk heeft ze. @

    Reply
  3. Monique

    Haha, herkenbaar. Floortje heeft ook zo’n periode gehad. En met een beetje pech komt hier na de clown-periode, waarin ze niet meer normaal op de foto gaan maar constant raar doen. Ook leuk.🙂
    Ik wou zeggen wat een leuk windscherm, mijn kwartje viel wat laat, haha. Fijn om te zien dat ie goed gebruikt wordt!

    Reply
  4. Lisa

    Dat gezichtje op je eerste foto !!!!
    Ik-doe-alsof-ik-jullie niet zie, probeer-me-maar-niet-aan-het-lachen-te-krijgen, maar ondertussen……

    Reply

Leave a Reply

