Feestje

Dit weekend vierden we Lene’s feestje. Vlak voor donderdag bedacht ik me dat ik toch nog een kroon wilde, zoals bij haar en bij nog heel veel verschillende (Vlaamse) blogs. Een kroon is leuk, een reeks foto’s van elk jaar een foto met een kindje met kroon is nog leuker.

Precies. Of zo dacht ik toch. Nu, hierbij dan:

 Mooi hè? Gevoerd met een roze ruitje, in kleur bij haar ‘1 jaar’-t-shirt én bij het ’12’ t-shirt dat ik voor de reserve had gemaakt (met een lichtblauwe 12) omdat een wit t-shirt eigenlijk een beetje vragen om ellende is met zo’n kleintje. En volledig gemaakt van restjes. Heel leuk plan. Maar geen kindje er in.

Want wat ik had kunnen weten (had móeten weten) is dat die doerak helemaal niks op haar hoofd wil. Niets, geen seconde. Jammer joh. Het wordt dus nog een paar jaar foto’s afdwingen, vrees ik. Want aan die serie zijn we nu begonnen hè…

(met de handjes vastgehouden…)

3 thoughts on “Feestje

  1. Anne

    Haha, ja dat is jammer. Die boef! Zo’n mooie kroon… Zeg, haar outfit ziet er ook leuk uit! Foto daarvan ook? Zelf gemaakt?

    Reply
  2. JoChapeau

    Haha, gelukkig betert dat met de leeftijd he … nog even geduld en ze zal apetrots zijn met zo’n prachtkroon op haar hoofd !🙂

    Reply
  3. Pingback: Mijlpalen | Made by Jo

Leave a Reply

