Voor de juffen

De afgelopen weken maakte ik tussen de bedrijven door nog eens 5 Elisanna tasjes: één voor mijn moeder en één voor mijn zus, voor onder de kerstboom. En 3 voor De Juffen van De Crèche. Ik heb het nooit erg moeilijk gevonden om Lene naar de crèche te brengen. Aan het begin merkte ze er toch weinig van en daarna werden onze vermoedens over de juffen bevestigd: het waren lieve zorgzame meiden waar Lene zich helemaal bij op haar gemak voelde. Het gebeurde al eens dat ik ‘s middags aankwam en ze bij één van de juffen zat te knuffelen – of zelfs in haar armen lag te slapen! Alle reden voor een bedankje nu Lene met het nieuwe jaar naar de “Groene Groep” gaat: de groep met dreumesen van 1 tot 2,5 jaar! Voor mij is dat een behoorlijke mijlpaal en ik hoop maar dat onze doerak zich tussen al die grote kinderen staande houdt.

Voor de juffen vulde ik de tasjes met chocolade en een kaartje met bedankjes en een typerende foto van Lene.  Bedankt nogmaals voor een geruste start op de crèche!

3 thoughts on “Voor de juffen

Leave a Reply

