Voor een nieuw huis en gemiste verjaardag

Bloggen in december, ik vind het een uitdaging. Ik klaagde al over het gebrek aan licht in ons huis – en feitelijk ook buiten ons huis. En mooie foto’s maken (of bewerken) is toch al niet mijn eerste talent. Maar bovendien maak ik deze dagen vooral cadeautjes. En cadeautjes kunnen alleen getoond worden als de ontvanger het cadeautje al heeft of het blog nog niet kent. Dus liggen hier een paar mooie dingen gewoon maar te liggen. En dan was het ook nog de week van het Zieke Kind, met koorts en hoesten en snot. Het is niet alleen maar stom, zo’n ziek kind hoor. Zij schreef daar al over: een klein mensje dat niets liever wil dan tegen je aan kruipen en slapen is natuurlijk ook heel lekker soms. Maar de productie komt het niet ten goede. Terwijl er wel productie gedraaid moet worden!

Sofie van het blog Elisanna was onlangs zo geweldig om met ons haar patroon voor ‘de Elisanna Clutch‘ te delen. Zulke clutches maak ik nu voor de juffen van de crèche want Lene gaat naar een nieuwe groep, met grotere kindjes. Ik zal daarover later nog uitgebreid mijn hart uitstorten bij u… Afijn, dit is zo’n Elisanna-clutch à la Jo:

Een roze clutch, de achterkant is van de bloemenstof, die had ik nog liggen. Deze is dan weer net niet voor de juffen, maar voor een vriendin wiens verjaardag en verhuizing ik miste. Er wordt nog iets moois voor het nieuwe huis in gedaan. Elisanna zou er waarschijnlijk nog iets prachtigs omheen maken, en nog een hele mooie verpakking meegeven ook. Ze maakt de allermooiste cadeautjes die er zijn. Ik ben heel blij met het resultaat, het is echt een mooi tasje geworden, met stukjes stof over de uiteinde van de rits en bijna geen enkel foutje of scheve naad. Joepie! Nu door voor de juffen!

4 thoughts on “Voor een nieuw huis en gemiste verjaardag

  1. Pingback: Voor de juffen | Jo's blog of trivial things

Leave a Reply

