Kan je het zien?

Dit is een kleine foto – hij is door iemand opgestuurd en ik heb niet het originele formaat. Maar misschien kunnen jullie tóch zien dat we familie zijn….?

Van links naar rechts: mijn zus Lenneke, mijn tante Marloes, mijn moeder Anneke – en uw gastvrouw. Ik was behoorlijk zwanger op deze foto, normaal steek ik niet zo uit hoor. Mijn moeder heeft nog een zus, die ook goed in het rijtje had gepast, hoewel ik meer op Marloes lijk dan op Joyce.

Bij ons in de familie vind je vrouwen die zich niet makkelijk opzij laten zetten en die niet graag stilzitten. Dat eerste moet u even geloven, van dat tweede kan ik nu nog meer bewijs leveren. Marloes is denk ik de meest creatieve van allemaal – ze doet vooral ook heel veel verschillende dingen. Ze heeft nu ook haar eigen blog. Bekijk vooral ook haar mozaïek-geboortetegeltjes, die ze maakt aan de hand van geboortekaartjes. Ze maakte er ook één voor Lene. Ook mijn moeder heeft haar eigen blog. Ze heeft nog héél veel dingen liggen die de moeite zijn om te tonen, ze maakt de mooiste quilts en heeft tegenwoordig ook van alles te breien voor haar kleinkinderen🙂

Allemaal daarheen dus!

 

3 thoughts on “Kan je het zien?

  1. anneke

    Nou geweldig wat een reclame voor mijn zus en mij. Ik bloos van al die complimenten. Jammer inderdaad dat, door de ijzel toen, Joyce niet van de partij was. @

    Reply
  2. marloes

    wat een leuk idee om ons even doorte linken, super hoor voel me vereerd met de tekst en ja je lijkt ook op mij een beetje ,toen jullie klein waren spraken ze mij aan als ik met jullie liep dat ik zulke leuke kinderen had en ze op hun moeder (tante dus…..)leken.lieve groet marloes

    Reply
  3. Anne

    Supermodern, die moeder en die tante van jou, met hun eigen blog! Ik ga zeker een keertje een kijkje nemen. En me vergapen aan alle prachtige creaties, ongetwijfeld!

    Reply

Leave a Reply

