Ik was even weg…

… niet alleen van hier, blogsgewijs, maar ook van huis. Vanaf zaterdagmiddag al tot gisteravond laat.

Dat was voor het eerst dat ik dat deed, zo lang zonder Lene. En ik hoopte natuurlijk dat ze me niet zou missen – maar wel heel blij zou zijn als ik terug was. Het eerste is gelukt hoor, ze had het prima naar d’r zin met papa. En het tweede? Ach, business as usual vanochtend. Geen overweldigende vreugde, geen klein aapje zoals ze ooit na haar eerste lange logeerpartij had. Wel enorm lachen naar papa… Nou, dan kan mama nog eens alleen naar de zee!

Het is een beetje druk met werken de laatste tijd. En dus zijn er even niet zoveel projecten om te tonen. Wel een wensenlijstje en dat blijft maar groeien. Zoals daar zijn:

  • Een speelkleed voor Lene want de vloer is zo koud
  • Een winterjasje voor Lene, de ene na de andere prachtige creatie duikt er op in blogland en dat doet me beseffen dat het seizoen wel echt aangebroken is… Ik heb al héle zoete stofjes liggen, nu moet ik nog een patroon vergroten.
  • Een recykleer-project voor Lene: een vestje van mij, voor haar
  • Een recykleer-project voor mij, het dragen zal voor de lente zijn: een hemd van Rens naar een blouse van mij
  • Het breiproject
  • Een haakprojectje voor het buurmeisje dat jarig is en zaterdag een feestje geeft. Wilt u eens zien wat echte naaigodinnen doen bij de verjaardag van een klein kennisje? Kijk dan hier.

En dan heb ik het nog niet over al die verwaarloosde lieve vrienden en vriendinnen die me op de been houden en me door de laatste loodjes van een Groot Werkproject heen helpen door voortdurend aanmoedigen. Bedankt hè, ik maak het allemaal goed! 

 

3 thoughts on “Ik was even weg…

  1. Monique

    Frustrerend he… denk je gemist te worden door je kind en kijken ze niet op of om als je er weer bent. En bedankt he…
    (En oehhhh, je hebt Hunters! *kwijlt* )

    Reply
  2. Anne

    Nou ja, zo lang Lene Saartje en Fietje niet tot surrogaatmoeders gebombardeerd heeft, valt het allemaal nog wel mee.😉

    Reply
    1. Jo Post author

      Nee, maar ze heeft wel héél veel interesse in hun staarten… Die fascinatie is niet wederzijds, zoals jij ook wel zult weten.🙂

      Reply

Leave a Reply

