A sweet little girl in the sweet little dress

Een poos geleden maakte ik volgens het patroon ‘Sweet little dress’ een jurkje voor Isolde. Het was een beetje op de gok – qua maat – want Isolde en ik, wij lopen helaas de deur niet bij elkaar plat. Maar het pakte (met hulp en aanwijzingen van Isolde’s mama) allemaal heel behoorlijk uit. Toen ik de jurk maakte was hij nog een pietsie wijd, inmiddels kan Isolde er volledig mee uit de voeten. En ik? Ik mag van Isolde’s moeder lekker pronken met haar kind (en ook, ijdelheid der ijdelheden, met mijn eigen creatie)! Wat een snoepie, hè, die Isolde?!

3 thoughts on “A sweet little girl in the sweet little dress

  1. Anne

    En dan moet er natuurlijk wel bij vermeld worden dat Isolde zelf dolgelukkig met haar matroesjka-jurk is (want inmiddels weet ze haar voor- én afkeur goed duidelijk te maken als het om kleding en schoenen gaat)! Evenals haar mama trouwens, die graag met dochter én jurk pronkt in de buurt. Ontzettend bedankt, nogmaals! X

    Reply
  2. Anne

    PS: wel een beetje jammer van de ongepoetste schoenen, haha! Daar zullen we eens aan werken.

    Reply
  3. anneke

    Inderdaad hij staat haar schattig. Leuk dat jij haar maten zo goed anvoelde.
    Wat is ze trouwens ‘opeens’ groot geworden. Heb naar mijn gevoel een week of wat terug (vast al maanden hoor) een babyfoto van haar gezien.
    @

    Reply

Leave a Reply

