Sjieke stofjes

Op een blog waar ik regelmatig spiek trof ik een paar weken geleden zo een schattig vosjes-stofje aan! Nou zie ik wel vaker mooie stoffen op al die naaiblogs – en dat zijn dan altijd dure designerstoffen, gekocht bij superhippe maar ook superdure winkeltjes. En eigenlijk heb ik nog niet genoeg zelfvertrouwen – naaisgewijs – om me aan zulke dure stoffen te wagen. En ik ben natuurlijk een beetje een krent😉 Maar dit stofje, dat kreeg ik toch niet uit mijn systeem… Dus zocht ik of het nog verkocht werd. Bij twee van de sjieke winkels was het al uitverkocht, maar gelukkig had Studio Saartje het nog op voorraad. En toen had ‘Saartje’ ook nog een ander heel mooi stofje. Enfin, voor het allereerst kocht ik zo maar twéé dure designstoffen!

Maar niet denken dat ik dat lichtvoetig deed hè?! Ik heb er toch een uur omheen gedraaid😉 En voor allebei de stofjes heb ik al ideeën. Maar die blijven nog even in de kast bij de stoffen. En daarvan maak ik eerst maar eens een proefmodel, voordat ik ga knippen…
Ik was trouwens heel tevreden met Studio Saartje; ze hebben er mooie spullen en de levering was heel snel.

3 thoughts on “Sjieke stofjes

  1. Anne

    Oh wat een mooie stoffen! Die vossenstof is gewéldig!! Maar die gele stof is ook heel mooi. Erg benieuwd wat je ervan gaat maken. Succes met oefenen alvast!🙂

    Reply
  2. Pingback: Baby blanket | Jo's blog of trivial things

  3. Pingback: Lekker warm | Jo's blog of trivial things

Leave a Reply

