A VERY very special day

Jullie zijn het van mij gewend: de komst van een babietje maakt een dag een Very Special Day. We hebben er hier al een paar gehad. Maar afgezien van deze ene speciale dag toen mijn eigen dochter werd geboren is er nu een dag die de andere VSD overtreft, één die wel héél speciaal is.  (tromgeroffel, klaroengeschal, engelengezang)

Op 13 september 2011 werd om 18.18 mijn prachtig mooie en lieve neefje Bart geboren! Ik ben TANTE!!! Met het kersverse gezinnetje gaat alles heel erg goed. Misschien mag ik later, als zijn moeder hem zelf wat meer heeft kunnen showen, wel eens een foto tonen. Vorlopig moeten jullie het dus met mijn cadeautjes doen.

Voor kleine Bart (die nog wel eens bij zijn ‘werktitel’ Sjakie wordt genoemd…) maakte ik verschillende cadeautjes, die de komende dagen wel geshowd zullen worden. Maar er is er pas één gegeven. Mag ik jullie introduceren: Sam het Schaap.

Het is eigenlijk een beetje oneerlijk: het Schaap dat ik voor Lene haakte was pas weken na mijn bevalling af. Ze heeft eerst nog een vormeloos knoedeltje met een muziekdoosje er in in haar wieg gehad. En hij heeft eigenlijk nooit een echte naam gekregen, het is gewoon ‘schaap’. En nu is hij ook nog het lelijke broertje….

4 thoughts on “A VERY very special day

  1. Anne

    Hoera voor Bart! Felicitaties voor jullie allemaal! Wat is Sam prachtig zeg! Maar het moet gezegd worden: Schaap is óók een leukerd.

    Reply
  2. jana

    Zo op vrijdagnamiddag eens piepen op je blog levert leuke nieuwtjes op!
    Proficiat aan de kersverse ouders! En natuurlijk ook aan de fiere tante!
    Wat ben ik benieuwd naar een fotootje…

    Reply

Leave a Reply

