Weekmenu week 36

Ja hoor, ik verklaar hier de herfst en meteen is het een stralende, warme dag. Je zou er zowaar van in zomerstemming komen. De Man kwam er in ieder geval van in de stemming en maakte nog eens onze favoriete auberginesalade en Lene toonde zich van haar beste kant door een flinke bak aubergine, tomaat en aardappel op te eten. De dag ervoor had ze nog pertinent de mislukte courgette-preisoep geweigerd. Een kind met smaak, dat blijkt, want eigenlijk vond ik dat ze volledig gelijk had…

Zaterdag: Auberginesalade uit Jordanië, heb ik dat recept al eens eerder gelinkt? Ik moet een manier vinden om dat hier eens te ordenen…
Zondag: De vegetarische curry van vorige week, daar kwamen we niet aan toe.
Maandag: Snijbonen met aardappels en chipolata-worstjes.
Dinsdag: Spaghetti met ‘naakte tomatensaus’ (zeer geschikt voor veggies in landen met veel zon op de tomaten………) van Smitten Kitchen – die het talent heeft me met één blogpost te laten kwijlen én wensen dat ik in New York woonde. Of er tenminste al eens geweest was, laten we klein beginnen.
Woensdag: Maïskolven met limoenboter, aardappels uit de oven en vegetarische burgers.
Donderdag: Is de Man weg en word ik geacht de restjes op te maken😉
Vrijdag: Bloemkoolsoep met stilton. (Ik háát bloemkool, maar de Man niet, dus dit is misschien een manier om het niet té hard te proeven maar wel een beetje)

3 thoughts on “Weekmenu week 36

  1. anneke

    hé hé………. ik zou woensdag komen eten en mij is die bloemkoolsoep toegezegd! @

    Reply

Leave a Reply

