T-shirt upgrade: applicatie konijn

Het zoemt in (Vlaams) blogland van een nieuwe actie. Of een trend. Bijna een levensstijl voor sommigen. Het is recykleren! Toegegeven, de “ik recykleer”-14 daagse start pas op 12 september, dus ik ben te vroeg. Misschien ga ik nóg wel iets recykleren binnenkort, het is in ieder geval de tijd voor het uitmesten van de kledingkasten. En dit noemen we dan een eerste test. Of ik wel recykleren kan. Dus werd (een deel van) een t-shirt met olievlekken van mij:

Een applicatie voor op een t-shirt van Lene:

Toegegeven, het is nog niet zo’n ontzettend indrukwekkende manier van recykleren, maar het is een begin toch? De applicatie van het konijntje tekende ik zelf en kan je hier vinden: konijntje.

De stof van mijn t-shirt heb ik verstevigd met vlieseline. Tip: doe dat vóór je het konijntje uitknipt, in plaats van pas er na zoals ik vandaag. Beetje onhandig natuurlijk, helemaal toen ik de vlieseline ook aan mijn strijkplank vaststreek….. Ok, maar recykleren kan ik alvast. Een beetje.

One thought on “T-shirt upgrade: applicatie konijn

  1. Anne

    Hahaha, ik zie je staan met je konijn en je vlieseline! Maar zeg, er kunnen wel meer ‘knijnen’ uit dat shirt. Allez recykleren madammeke!😉

    Reply

Leave a Reply

