Amputatie geslaagd

Kleine Tycho kreeg een jasje. Een tweedehands jasje, zeg ik er maar bij, geen met zorg uitgezocht kraamcadeau. Dat jasje, dat had oren.

(sorry sorry maar weer voor de belabberde foto’s, ik had geen geduld te wachten tot het daglicht weer beschikbaar was…)

Een jasje met beren-oren, nou vraag ik u…. Dat kan dus écht niet hè!? Een kind is geen pop! Gelukkig voor Tycho heeft hij een verstandige papa – die dacht er net zo over. En hoewel Tycho’s mama nog iets mompelde dat leek op ‘schattig’, was het veto al uitgesproken.

Toegegeven, het pluizige jasje zélf was wel heel schattig. Dus ging ik over tot een amputatie.

U snapt nu dat ik even wilde benadrukken dat ik heus niet meteen de kraamcadeaus van een ander ga zitten verbouwen. Maar het resultaat mag er zijn.

Zo. Een stoer jasje. Dat bespaart een klein trauma, later als het eerste vriendinnetje van Tycho zijn babyfoto’s wil zien en hij er – ocharme – met een stel berenoren op had gestaan. Het zou zo maar kunnen dat ik de relatie tussen de puber-tycho en zijn moeder gered heb….

 

2 thoughts on “Amputatie geslaagd

  1. Anne

    Haha! Wat een grappig fotoverhaal. Inééns ligt daar dan die de berenscalpel op tafel. Korte metten! Sido kan tevreden zijn. En Myrte ook, want die oren zouden haar zeker nagedragen zijn, haha!

    Reply
  2. Onno

    Stoer!
    Zowel de jas (voor een stoere man) als het succesvol scalperen van een beer!

    Reply

Leave a Reply

