A star is born

Een paar weken geleden was er weer een Very Special Day, want Tycho werd geboren. En dus moesten er kraamcadeaus worden gemaakt. Eigenlijk was deze VSD een beetje (béétje) te vroeg, dus moesten er met enige spoed cadeautjes gemaakt worden. Ik maakte een pakketje met o.a. kleine frummels zoals een maxi-cosi slinger en een luierzakje, maar ik maakte ook een wikkeldeken en versierde die met strijkvelours. Alleen maakte ik die met één laag katoen en één laag fleece omdat ik iets wilde dat binnen ook gebruikt kon worden. [Edit: zie hier voor het patroon van de wikkeldeken]

Tycho kreeg een heel mooi geboortekaartje mee van zijn ouders en daarbij maakte ik nog een t-shirtje. De aanwijzingen voor werken met strijkvelours zijn heel goed opgeschreven door haar.

2 thoughts on “A star is born

  1. Pingback: Wikkeldeken | Jo's blog of trivial things

Leave a Reply

