Reversible bag ofwel de omkeerbare tas

In het lijstje ‘mee te nemen naar de crèche op de eerste dag’ dat wij zondagavond laat checkten, de dag voordat Lene voor het eerst naar de crèche zou gaan, stond ook: een tasje met de naam van het kind. Oh. Niet getreurd, snel een congrestasje van de vader uit de kast getrokken, een dikke zwarte stift en hopla: een tasje met de naam van het kind. Maar dat zat deze fröbelaar toch niet lekker hoor. En nou had ik zo’n leuke omkeerbare tas gezien, ontworpen door een madam die werkelijk álles kan naaien. Dat wilde ik ook eens proberen en dit was dé gelegenheid!

Het was makkelijker dan ik dacht, het patroon van Very Purple Person is echt heel helder. Mijn tas is niet echt omkeerbaar geworden. Of tenminste: in theorie wel, maar ik heb er zakken ingemaakt. Voor het schriftje waar de ‘juffen’ inschrijven en voor de potjes melk en wie weet wat nog meer.

Op de buitenkant heb ik een label gemaakt en ik heb eindelijk eens één van die schattige knopen van de Xenos (ja ja, het mag wat kosten…) kunnen gebruiken.

One thought on “Reversible bag ofwel de omkeerbare tas

Leave a Reply

