Weekmenu wk 27

U denkt zeker allemaal (woehaha) dat ik niet meer knutsel, hè?!?!  Niets is minder waar!! Toegegeven, er komt niet zoveel af deze weken. Ik doe alsof ik een serieuze baan heb (laat je niet foppen hoor), maar belangrijker nog: ik plan teveel projecten. En in dat plannen gaat tijd zitten. Nou ja, ik doe wel wat. Ik heb zelfs iets gemaakt waar ik ‘HEUL’ fier op ben, maar ik kan dat nog niet laten zien. Want het is een cadeautje! Jullie zullen je dus nog eens moeten vermaken met een weekmenu. Een korte week, want we hebben een Belgische week: eerst een trip naar Wallonië, later een interview in de tweetalige hoofdstad (met ‘nen Hollander, dat dan weer wel)  en dan weer een paar dagen naar het Vlaamsche Land, om af te sluiten in BHV. “Awel”, dan heb ik alle kernen van de Belgische verdeeldheid in één week te pakken!

Zaterdag: De aardappelsalade die er vorige week niet van kwam. Met krieltjes dus en gereanimeerde rucola. En rauwe ham, verse kruiden, een yoghurtdressing en kappertjes (die we vergaten, ook lekker).
Maandag: Oosterse spinazie-yoghurtsoep
Dinsdag: BBQ ; op z’n Waals’ (bij een Vlaming)
Woensdag: Tuinbonen met kip ‘en papillote’, wij kochten namelijk een klein kookboekje met daarbij van die siliconen bakjes die in de oven kunnen en sindsdien zijn we een beetje verslingerd aan die papillotes…
Donderdag: Pasta met aubergine-tomatensaus met de restjes van vorige week (toen ook de overschotel sneuvelde wegens de hitte die ons opeens overviel).

Leave a Reply

