Weekmenu wk 25

Dit weekend begon met een feestje op vrijdagavond en vervolgens liep de planning van het weekend een beetje in de soep. Maar dat feestje was het waard en uiteindelijk heb ik tóch nog een weekmenu in elkaar gedraaid.
Interesseert dat eigenlijk iemand…? Zelf ben ik daar nog niet helemaal over uit. Manlief vind het maar zo-zo dat de hele goegemeente (nou ja, die twee vrouw en een paardenkop die dit blog lezen) weet wat wij eten. En wanneer. En hij heeft wel een punt, want je hele agenda komt er ook mee op tafel. Enfin, hier is het…

Zaterdag: Rode linzensoep met brood
Zondag: Hebben we lekker een portie mihoen rames afgehaald bij de Indonees. Daar kan ik echt niet aan tippen.
Maandag: Verse pasta met rucola-pesto en een stukje zalm met yoghurt-dille saus. (Manlief kookte die en die kan zalm bakken als de beste, dat gaat echt nooit mis!)

Dinsdag: Krieltjes met tuinbonen spinazie (tuinbonen waren op) en gemarineerde karbonades .
Woensdag: Wraps met grote garnalen en dan een berg sla, paprika, avocado, tomaat, kruiden en zure room.
Donderdag: Geroosterde paprika-salade met mozzarella, zelfgemaakte humus, pittige yoghurt-citroensalade, courgettesoep en zelfgebakken brood (als ik de broodmachine tenminste woensdagavond aan zet; ik kreeg die ooit voor mijn afstuderen: wat een geweldig ding om te hebben. Bijna net zo geweldig als de keukenmachine die ik van mijn oma erfde).
Vrijdag: Eten bij M&J. 

3 thoughts on “Weekmenu wk 25

  1. Anne

    Ach, als onderdeel van de goegemeente (hopelijk wordt ik tot de vrouwen gerekend en niet gezien als de paardenkop!) moet ik zeggen dat ik graag lees wat er in jullie (kook)agenda staat. Kan ik me vervolgens afvragen waarom ik niet zo gevarieerd kook, ha! Ben nogal van het meelezen. Eén van mijn favoriete blogs is van een dame die alles met haar ‘lovelies’ (dat zijn wij, de goegemeente) bespreekt. Echt alles. Okay, bijna alles. Lekker hoor, ik lees fijn mee. Mijn eigen blogje staat daarentegen veilig achter een password. Hmm… wat zegt dat over mij??🙂

    Reply
  2. Anne

    Hé, nieuwe.. (shit hoe heet zoiets ook alweer?) header? Banner? Dat ding bovenaan dus. Wat was er mis met de rode teentjes en Otto Wolf?😉

    Reply
    1. Jo Post author

      Ja, nieuwe banner… mja, ik weet niet. Ik vond de vorige zo druk, maar nu wil ik die mss toch maar terug. De zee is ook zo… saai. En ik doe nooit iets met zee. Of een thema zonder banner, maar ik kan nog niets leuks / rustigs-maar-toch-niet-saais vinden.

      Ik had me overigens niet gerealiseerd dat ik me nu gedwongen zou voelen welke van mijn ‘lovelies’ een paardenkop is…. hihi. Maar natuuuuuurlijk ben jij het niet!

      Reply

Leave a Reply

